Ultimele 3 zile de inscriere la editia a VI-a a Cupei Agentiilor la Fotbal

Publicitarii cu sau fără talent, dar cu fler de sportivi sunt invitați să se înscrie până pe 25 aprilie, ora 23:59, la cel mai dinamic pitch al anului, Cupa Agențiilor la Fotbal susținută de Event Stuff. Înscrierea se face pe baza unei taxe de participare de 200 de euro/echipă și trimițând formularul de înscriere la adresa Monica@IQads.ro. Se pot înscrie maxim 32 de echipe, iar alte informații necesare participanților sunt disponibile pe site-ul competiției cupaagentiilor.ro/fotbal.

Evenimentul va avea loc pe 15 și 16 mai la Club Daimon din București. În prima zi vor avea loc meciurile de calificare, iar în cea de-a doua turneul final și festivitatea de premiere. Fiecare echipă va trebui să fie prezentă maxim 2 ore în fiecare zi a Cupei, chiar dacă doritorii sunt încurajați să rămână după timpul și pofta lor.

Până în acest moment sunt înscrise în competiție 8 reprezentative din marcom, agenții și clienți: Geometry Global, Infinit Solutions, Viva Advertising (Viva Team), Cărturești, Grup Șapte (Galacticii Grup Șapte), pastel (Kvântu’ pastel), Lowe Group (F.C. Lowe – One Big Band) și Ad Production (Ad Production Team). Acestea vor concura pentru titlul de Agenția Anului. Aici puteți vedea situația actualizată a înscrierilor, precum și a logo-urilor sportive înscrise în competiția creativă dedicată Cupei.

Competiția de logo-uri creative este deschisă până pe 5 mai. Acestea trebuie să ajungă în format web și print, tot pe adresa Monica@IQads.ro, ele fiind publicate pe site-ul competitiei pe masură ce sunt înscrise.

Pe lângă titlul cel mai disputat de Agenția Anului la Fotbal, vor mai fi acordate și alte distincții: Premiul II, Premiul III, Premiul pentru cel mai creativ logo sportiv, Goalgetterul Competiției, Cel mai bun portar, Cea mai fairplay echipă, Cel mai frumos gol și Cea mai înfocată galerie.

Cupa Agentiilor la Fotbal este un eveniment IQads.

Despre Cupa Agențiilor la Fotbal

Cupa Agențiilor la Fotbal este un eveniment IQads, parte dintr-un concept mai amplu de competiții creative dedicate industriei publicitare din România, Cupa Agențiilor. Seria de evenimente este marca Blue Idea și include Cupa Agențiilor la Gătit aflată la a II-a ediție și încă două în premieră: Cupa Agențiilor la Karaoke și Cupa Agențiilor la Gaming.

 

Start inscrieri la Cupa Agentiilor la Fotbal, cea mai disputata competitie intre agentii

În mai, publicitarii iau o pauză de la munca de agenție și intră pe terenul de fotbal, locul deja tradițional unde reprezentativele din Liga I a publicității se luptă în pitch-ul sportiv al anului pentru titlul de Agenția Anului. Pe 15 și 16 mai are loc Cupa Agențiilor la Fotbal susținută de Event Stuff, un eveniment IQads ajuns deja la a șasea ediție, care se va desfășura la Club Daimon în București.

Brieful care trebuie rezolvat de către fotbaliștii amatori ai acestei ediții e cât se poate de clar: se caută o echipă între 6 și 9 bărbați din rândul colegilor din agenție (dintre care 6 în teren) cu creativitate aplicată, tehnicitate ridicată și (cel puțin) mentalitate de învingător. Cupa se va desfașura ca în fiecare an în sistem grupe, sferturi, semifinale și finale. Pe 15 mai vor avea loc meciurile de calificare, iar pe 16 mai turneul final și festivitatea de premiere.

Creativii cu spirit sportiv trebuie să își înscrie echipele în perioada 24 martie – 25 aprilie, achitând o taxă de participare de 200 de euro/echipă și trimițând formularul de înscriere la adresa Monica@IQads.ro. Se pot înscrie maxim 32 de echipe, iar alte informații necesare participanților sunt disponibile pe site-ul cupaagentiilor.ro/fotbal.

Întocmai ca la edițiile trecute, cel mai disputat premiu va fi titlul de Agenția Anului, iar celelalte premii acordate anul acesta la Cupa Agențiilor la Fotbal vor fi: Premiul II, Premiul III, Goalgetterul Competiției, Cel mai bun portar, Cea mai fairplay echipă, Cel mai frumos gol și Cea mai înfocată galerie.

Există și anul acesta competiția de logo-uri creative cu iz sportiv, deja clasică pentru unele echipe. Înscrierile sunt așteptate până pe 5 mai, în format web și print, tot pe adresa Monica@IQads.ro, ele fiind publicate pe site-ul competiției pe masură ce sunt înscrise.

De asemenea, partenerii și sponsorii interesați de competiție îi pot scrie Monicăi Dudău, Senior Project Manager Blue Idea, la adresa Monica@BlueIdea.ro și lui Marin Preda, Business Developer Blue Idea, la adresa Marin@BlueIdea.ro.

Despre Cupa Agențiilor la Fotbal

Cupa Agentiilor la Fotbal este un eveniment IQads, parte dintr-un concept mai amplu de competiții creative dedicate industriei publicitare din România, Cupa Agențiilor. Seria de evenimente este marca Blue Idea și include Cupa Agentiilor la Gătit aflată la a II-a ediție și încă două în premieră: Cupa Agențiilor la Karaoke și Cupa Agențiilor la Gaming.

Batalia celor 4 Cupe ale Agentiilor

În 2014 ne pregătim pentru mai multe proiecte dedicate oamenilor din agenții, încercând să-i menținem suficient de amuzați și relaxați pe întreg parcursul anului. Îi vom provoca să-și dezvăluie atât aptitudinile creative, cât și cele sportive sau de strategi nebănuiti. Astfel, avem în plan cele două cupe ale agențiilor care deja sunt cunoscute, Cupa Agențiilor la Gătit FLORIOL și Cupa Agențiilor la Fotbal, dar începând din toamnă, căutăm și vedetele muzicale ale industriei împreună cu fanii lor la Cupa Agențiilor la Karaoke și puțin mai târziu, strategi impresionanți care să ne uimească la Cupa Agențiilor la Gaming.

Cupa Agențiilor la Gătit FLORIOL va fi primul proiect delicios de distractiv cu care să începem noul an. Întocmai ca la prima ediție, agențiile se vor întrece în rețete minunate, gătite pe brief, bineînțeles, la cea mai mare competiție culinară dedicată industriei creative din România. Vom încerca să-i găsim pe cei mai creativi bucătari, dar și pe cei mai bucătari dintre creativi. Evenimentul va avea loc pe 9, 10 și 11 aprilie.

Continuăm seria de proiecte cu o cupă deja cu tradiție, Cupa Agențiilor la Fotbal, aflată anul acesta la a șaptea ediție. După cum v-ați obișnuit deja, vom avea agenții cu echipe ambițioase și suporteri gălăgioși, strategii de joc demne de marile ligi de fotbal și multă creativitate sportivă. Competiția va avea loc între 15 – 16 mai și își propune să-i găsească pe acei publicitari din Liga I a marcomm-ului cu talent la fotbal. Cei nehotărâți pot să vadă aici momentele de aur ale reprezentativelor din 2013.

Cupa Agențiilor la Karaoke va fi o nouă competiție dedicată creativilor cu instrumente la purtător, cu voci nebănuite care răsună doar sub duț, dar chiar și ale celor care adoră lumina reflectoarelor, cover-urile și covoarele roșii. Vrem să aflăm cine sunt cântăreții și entertainerii industriei publicitare, dar și nota lor preferată. Îi vom supune la probe care străbat game și portative variate, fiind urmăriți îndeaproape de un juriu specializat. Odată ce dăm startul la înscrieri, toți doritorii sunt așteptați să intre în melodioasa competiție, care va avea loc între 23 – 25 septembrie și pentru care pregătim întreg arsenalul de vedetă la dispoziția lor.

Ultima competiție din an va fi Cupa Agențiilor la Gaming. Îi căutăm pe toți gamerii profesioniști din marcomm, geeks-i sau nu, dar îi încurajăm și pe cei de ocazie sau chiar începători să se alăture echipelor și să înceapă antrenamentele. Așteptăm să vedem strategii deștepte, îndemânare și dexteritate ieșite din comun, dar și multă distracție în și între echipe. Evenimentul va avea loc între 19 – 21 noiembrie, unde îi vom repera pe maniacii industriei, dar și pe cei doar puși pe joacă.

Înscrierile și regulamentele fiecărei competiții vor fi anunțate aici. De asemenea, sponsorii interesați îi pot scrie lui Marin Preda, Business Developer Blue Idea Concept, la adresa Marin@BlueIdea.ro, iar pentru parteneriatele media, Monicăi Dudău, Senior Project Manager Blue Idea Concept,  la adresa Monica@BlueIdea.ro.

Cupa Agențiilor este un concept de evenimente marca Blue Idea Concept.

 

Mediafax Monitorizare castiga Cupa Agentiilor la Fotbal, editia 2013

Vineri și sâmbătă, 28 și 29 iunie, a avut loc Cupa Agențiilor la Fotbal, ajunsă la cea de-a șasea ediție anul acesta, cu 80 de meciuri disputate, 30 de echipe participante și 1.300 de minute de joc.

Câștigătorii titlului de Agenția Anului sunt cei de la Mediafax Monitorizare. După un meci încheiat cu 0-0 și o sesiune de lovituri de departajare, Mediafax Monitorizare i-a învins pe cei de la Cărturești cu 3 la 1, în Finala Mare. Câștigătorii marelui titlu au primit și un premiu pentru unul dintre coechipieri, Silvester Stârcea, Cel mai bun portar – semn că portarul a avut meritul său în victoria reprezentativei Mediafax.

Locul al doilea în competiție a fost luat de Cărturești, echipă care a primit și premiul pentru Cea mai fairplay echipă. Locul al treilea al competiției a fost disputat în Finala Mică între Wave Division și Daedalus Consulting, fiind câștigat de ultimii.

Titlul de Goalgetter-ul competiției a fost adjudecat de Alexandru Pîrvu, cu un număr impresionant de 13 goluri, dintre care 8 într-un singur meci.

Echipa IQads, alături de arbitrii competiției, au desemnat premiul pentru Cel mai frumos gol lui Viorel Hădăreanu (REEA), iar Cel mai bun echipament a fost cel al echipei Webstyler, creat de cei de la almanahe.mic.

Și pentru că orice echipă joacă mult mai bine pe teren când are în spate o galerie energică și plină de entuziasm, câștigătoarea premiului pentru Cea mai înfocată galerie de anul acesta a fost galeria echipei Lowe Group. Suporterii au venit încă din prima zi, de la prima oră, cu postere, steaguri și vuvuzele, pregătiți pentru cât mai multe victorii din partea favoriților.

Pentru prima dată la Cupa Agențiilor la Fotbal, premiul pentru Cea mai creativă emblemă a fost luat de către o asociație studențească, Advice. Tot la categoria creativitate: echipa celor de la Infinit Solutions au convins comunitatea IQads și juriul competiției cu posterul creat pentru Cupă, câștigând premiul pentru Cel mai creativ poster.

Competițiile de creație au fost oferite de AdProduction, solutions partner al acestei ediții. Posterele, pancartele și Cea mai bună emblemă au fost produse în cadrul evenimentului.

Înscrierile la Cupa Agențiilor la Fotbal intră în prelungiri

Pregătirile pentru pitch-ul anului la fotbal intră în prelungiri în repriza secundă, motiv în plus pentru echipele deja înscrise să continue antrenamentele pentru Cupa Agențiilor la Fotbal, care va avea loc pe 28 și pe 29 iunie, la Club Daimon din București. Publicitarii determinați să domine terenul de fotbal mai au la dispoziție şase zile, de azi până pe 25 iunie, ora 16:00, să se înscrie.

Pe lângă premiul cel mare, cel de Agenția Anului, echipele participante își vor măsura și gradul de inventivitate și creativitate în competițiile de creație dedicate celei mai bune embleme de echipă, celei mai bune pancarte și celui mai bun poster. Pe www.cupaagentiilor.ro/echipe puteti vedea deja cum au incercat jucătorii din marcomm să-și intimideze concurența. Cele trei competiții sunt oferite de AdProduction, solutions partner al acestei editii, iar atât pancartele, cât și posterele vor fi produse, alături de cea mai bună emblemă, folosind soluțiile AdProduction.

Printre premiile care vor mai fi acordate în cadrul ediției de anul acesta a Cupei Agențiilor la Fotbal vor fi: Premiul II, Premiul III, Goalgetterul Competiției, Cel mai bun portar, Cea mai fairplay echipă, Cel mai frumos gol, Cea mai înfocată galerie și, pentru prima dată, premiul pentru cel mai bun echipament de echipă.

21 de echipe înscrise până acum vor concura săptămâna viitoare pentru titlu de Agenția Anului: Webstyler, Wave Division, Saatchi & Saatchi, McCann Erickson, Leo Burnett, G2 România, Next Advertising, Daedalus Consulting, Cărturești, Active Soft, First Advertising, REEA, Infinit Solutions Agency, Senior Programming, IQads Kadett, Advice, Lowe Group, Grup Șapte, AdProduction, Draftcb și GfK România.

Cupa Agențiilor la Fotbal este un eveniment IQads. Solutions Partner al acestei ediții este AdProduction. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei Cupei Agențiilor la Fotbal, ediția 2013, pe data de 29 iunie, la Club Daimon din București.

Despre Cupa Agențiilor la Fotbal

De șase ediții, Cupa Agențiilor la Fotbal este locul tradițional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se luptă la pitch-ul anului pentru titlul de Agenția Anului.

Brieful care trebuie rezolvat de fotbaliștii amatori ai acestei ediții e cât se poate de clar: se caută o echipă de minim 6 și maxim 12 bărbați (din care 6 în teren) cu creativitate aplicată, tehnicitate ridicată și (cel puțin) mentalitate de învingător. Cupa se va desfășura și anul acesta în sistem grupe, sferturi, semifinale și finale. Pe 28 iunie vor avea loc meciurile de calificare, iar pe 29 iunie turneul final și festivitatea de premiere.

Despre AdProduction

AdProduction a fost înființată în 2002 și pune la dispoziția clienților servicii de print outdoor și indoor, alături de produse de semnalistică și POSM-uri. La acestea se adaugă competențe – de la design la producția in house și ulterior până la montaje în locațiile clienților.