spotlight_800x450_n

Pregatiti-va vocile, ca nu scapati. Am prelungit inscrierile la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music

După ce ieri ne-am inundat de poze din vacanța ultimului weekend de vară, apoi dis-de-dimineață au început postările tomnatice. Dar hai că și toamna asta (deocamdată) e numai o formalitate. Încep treptat evenimentele și ne trezim din moleșeală la niște festivaluri de film, niște festivaluri culturale și, cu precădere cei din publicitate, la Cupa Agențiilor la Karaoke by Cat Music,  căreia i se prelungește perioada de înscriere până pe 12 septembrie.

La toate evenimentele publicitare la care am fost, să faci karaoke mai spre finalul serii era un must, mai ceva ca în Japonia. De asta vă provocăm cu deadline prelungit să vă înscrieți și să cântați voi între voi, și voi alături de Smiley, Delia, Elena Gheorghe, Cabron, Voltaj, FreeStay, What’s Up, Mandinga, Giulia și Shift, cu CRBL în postura de moderator.

Atențiune: până ajungem în 12 ale lunii, vă puteți înscrie printr-un formular trimis la iulia@IQads.ro și achitând o taxă de participare de 200 de euro/echipă. Sunt acceptate cel mult 27 de echipe, în ordinea înscrierii în competiție. Participanții trebuie să fie obligatoriu angajați sau colaboratori ai respectivei companii și să nu fie sau să fi fost cândva cântăreți profesioniști. Regulamentul complet îl aveți aici.

Fiecare agenție va avea o echipă de doi până la zece oameni (printre care pot invita și un client dacă doresc). Echipele participante își vor crea o identitate muzicală proprie: nume de scenă, logo și coperta pentru primul EP al agenției (template-ul pentru copertă se găsește aici).

Concertele de karaoke, care o să aibă loc pe 23-24 septembrie, vor avea 4 probe:

- Proba melodiei echipei – probă vocală pregătită integral dinainte de competiție;
Proba Cat Music – Echipele participante aleg o piesă dintre 39 de melodii selectate din repertoriul artiștilor Cat Music participanți și o vor interpreta alături de artistul ales;
Proba pe un brief live – o provocare trasă la sorți care presupune că echipa să inventeze o poveste, pe care apoi o ilustrează pe scenă, interpretând o melodie alături de trupa de cover-uri FreeStay;
Proba Blue Air – adaptarea instrucțiunilor de siguranță ale unui echipaj de bord la o linie melodică potrivită și la o coregrafie în spiritul unui echipaj Blue Air. Mai multe despre ea găsiți aici.

Cat Music va premia cea mai bună reprezentație și cel mai bun band act cu artiști din portofoliul său, precum și cea mai bună copertă de album a agenției. Juriul va desemna Agenția Anului la Karaoke (locurile I, II si III), cea mai curajoasă și cea mai creativă echipă, cel mai bun exemplu de teamwork, cea mai bună prezență scenică, cele mai ingenioase nume și logo-uri ale echipelor.

În cadrul probei speciale, Blue Air va acorda mai multe bunătăți de călătorie celor mai reușite și originale 3 interpretări (premiul I, II si III): bilete roundtrip oriunde vedeți cu ochii (și zboară Blue Air), vouchere pentru bagaj de cală și produse promoționale.

Haideți să ne întâlnim toamna asta ca să ne cântăm și să ne încântăm reciproc de ce voci bune avem (normal că o să vrem și noi să ne băgăm în seamă cu microfoanele).

Despre Cat Music
Cat Music este principalul jucător din industria muzicală românească. De-a lungul timpului, din portofoliul Cat Music au făcut parte trupe-fenomen care au scris istorie: O-Zone, Andre, 3 Sud Est, BUG Mafia, La Familia, N&D, Class, Ro-Mania, Valahia și multe altele.

Cu o cotă de piață de peste 30% și un catalog ce depășește 6000 de piese, Cat Music reprezintă unii dintre cei mai influenți și de succes artiști ai momentului -  Delia, Elena, Smiley, CRBL,  What’s Up, Andreea Banica, Giulia, Voltaj, Mandinga, Shift și alții. Artiștii de top din portofoliu și cei peste 1 milion de abonați la canalul de YouTube sunt atuurile care confirmă poziția de lider a Cat Music. Mai multe informații pe catmusic.ro și facebook.com/CatMusicRomania.

Despre Blue Air
Blue Air și-a început activitatea cu două aeronave, 4 rute și 35 de angajați, pe 13 decembrie 2004, aceasta fiind fondată din dorința de a crea o companie românească care să ofere călătorii sigure, confortabile, la un preț accesibil. Astăzi, la aproape 10 ani de la lansare, Blue Air a ajuns în topul companiilor aeriene din Europa, fapt demonstrat de cei peste 10,5 milioane de pasageri care au ales serviciile companiei, iar dezvoltarea continuă.

Despre Cupa Agențiilor la Karaoke by Cat Music
Un eveniment IQads, parte dintr-un concept mai amplu de competiții creative dedicate industriei publicitare din România, Cupa Agențiilor. Seria de evenimente este marca Blue Idea și include Cupa Agențiilor la Fotbal, aflată la a VI-a ediție, Cupa Agențiilor la Gătit, aflată la a II-a ediție și încă o competiție în premieră: Cupa Agențiilor la Gaming.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>